x تبلیغات
مجله ترند

نوع ردیاب، یعنی سیمی یا آهنربایی بودن آن، سومین عامل موثر بر قیمت آن است

نوع ردیاب، یعنی سیمی یا آهنربایی بودن آن، سومین عامل موثر بر قیمت آن است. علاوه بر نگرانی از سرقت استفاده از ردیاب برای زمانی که آن را در محلی پارک کرده اید و پس از برگشت فراموش کرده اید که خودرو و یا موتور سیکلت خود را در چه محلی پارک کرده اید که یکی از بهترین و کاربردی ترین روش برای استفاده از ردیاب است . جی پی اس شخصی IR160 بهترین ابزار ممکن برای ردیابی کودکان، اعضای خانواده، سالمندان، بیماران آلزایمری و حتی حیوانات است. حتی بعضی وقتا ماشین توسط پلیس راهنمایی رانندگی به پارکینگ انتقال داده میشه ووقتی که شما به محل میرین،اطلاع ندارین و احتمال میدین که به سرقت رفته باشه و بسیاربسیار براتون استرس و نگرانی ایجاد میکنه و چندین روز طول میکشه که شما بفهمین که ماشین به سرقت نرفته و پلیس اونو به پارکینگ انتقال داده اما اگه این ردیاب توی ماشینتون نصب باشه میتونین خیلی راحت مکان ماشینتونو پیدا کنین. حتی این ردیاب تحت شرایطی میتونه تا یک ماه و حتی یک سال هم باتری نگه داره واصلا نیازی نیست که به برق خودرو وصل بشه.فقط 24-72 ساعت واس بار اول شارژ میشه وبا یک آهنربای بسیار قوی توی ماشین نصب میشه و یک سال میتونه باتری نگه داره و ماشین و یا شخصو ردیابی کنه ! 

 
این ردیاب با آنتنهای GSM و GNSS و بلوتوثی مستقیما به بخش ECU خودرو متصل میشود و نیازی به نصب ندارد. شما برای استفاده از این ردیاب باید آن را به باتری خودرو متصل کرده و در نقطه از خودرو که نیاز دارید نصبکرده و قرار دهید. نکته ی جالب این است که شما می توانید برای خودروی خود یک محدوده مکانی مشخص کنید که اگر خودروی شما به سرقت رفت و از آن محدوده خارج شد سریعا به شما اطلاع داده می شود.در حقیقت این نرم افزارها به شما کمک می کنند که پس از به سرقت رفتن خودرو سریع تر آن را پیدا کنید، تنها کافیست نرم افزار و تمامی اطلاعات آن را در اختیار پلیس قرار دهید.اما به این نکته توجه کنید که به هنگام به سرقت رفتن خودرو هر چه سریع تر اطلاعات نرم افزار را در اختیار پلیس قرار دهید، زیرا : شانس اینکه خودروی شما سریعتر پیدا شود بیشتر خواهد بود. این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟ به کمک کلید سوئیچ و فیوز اصلی که از قبل آن را پیدا کردید، سیمها را به درستی وصل کرده و پس از اتمام وصل سیمها به جعبه فیوز خودرو، نوبت آن رسیده است که دستگاه ردیاب را به خودرو وصل کنید.
 
اما خودروهای سواری گرانقیمت و ماشینهای سنگین بهعنوان مشتریان اصلی تجهیزاتی از قبیل ردیاب خودرو به شمار میروند. آیا مشتری ها از خرید این ردیاب ها راضی هستن؟ خوشحالیم که از خدمات و محصولات ما راضی بوده اید. ۶٫ دستگاه جی پی اس خودرو گزارش دقیقی از مدت زمان حرکت خودرو را ارائه میدهد! آیا این دستگاه ها توی پارکینگ وزیر سقف هم کار میکنن؟ شاید این سوال برای شما پیش بیاید که در صورت قطع شدن یا ایجاد اختلال در برق باتری ماشین، عملا ردیاب از کار میافتد. در چنین موقعیتی استفاده از ردیاب شخصی بهترین راه حل ممکن برای جلوگیری از بروز حادثه و پیشگیری از خطر است. با پیشرفت سریع تکنولوژی، ردیابهای آنلاین خودرو جای دزدگیرهای آفلاین را خیلی سریع گرفتند و دزدگیرهای جدید با اسامی ردیاب ماشین آنلاین، ردیاب خودرو آنلاین، GPS خودرو آنلاین و GPS ماشین آنلاین وارد بازار کشور ما شدند و در بازه زمانی بسیار کوتاهی اکثر صاحبان خودرو به جای دزدگیرهای قدیمی به فکر خرید بهترین ردیاب ماشین افتادند. برای شرکتهای حمل و نقلی بسیار مهم است که بدانند خودروهای باری چه مدت در حرکت بودهاند. ردیاب شخصی IR160 به عنوان کوچکترین ردیاب و مسیریاب قابل استفاده برای افراد دارای ویژگی های بسیار مناسبی است تا به خوبی پاسخگوی نیاز شما از یک جی پی اس اشخاص باشد.
 
ردیاب شخصی برای تامین امنیت افراد طراحی شده است. آیا استفاده از ردیاب شخصی IR160 برای تمامی افراد مناسب است؟ در ادامه مشخصات کامل ردیاب افراد IR160 را در جدول زیر مشاهده می کنید. ردیاب افراد IR160 برخلاف ابعاد و ظاهر کوچک دارای امکانات یک ردیاب کامل و حرفه ای بوده و پاسخگوی تمام نیاز افراد از یک دستگاه ردیاب است. همان طور که اشاره کردیم، ردیاب کوچک و قوی آی آر 160 برای مصاف شخصی طراحی شده است. ردیاب کوچک آی آر 160 به عنوان کوچکترین نمونه از انواع جی پی اس اشخاص شناخته می شود. IR160 با داشتن ابعادی کوچک به راحتی در کیف یا جیب اشخاص (و یا زیر خودرو) پنهان می شود. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ردیاب با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. تاکسی ها بیشتر سمند هستند و اینکه تعداد بالا هم ردیاب میخوایم لطفا تخفیف هم شامل خرید ردیاب هامون بشه.

تفاوت خرید خبر در رسانه های مختلف چیست؟

 بهترین سایت ها برای دریافت گزارش در سایت نشان داده نمی شوند

انواع مختلف رسانه ها بسته به فرهنگشان اثرات متفاوتی دارند. به عنوان مثال، هدف شما ممکن است خرید یک گزارش بازاریابی باشد. بنابراین، هنگام خرید گزارش، باید وب سایت یا نشریه ای را انتخاب کنید که شامل ترافیک روزانه باشد. اگر گزارشی را برای اهداف سئو در سایت خود منتشر می کنید، به بازدید سایت شما کمکی نمی کند. در واقع دلایل مختلفی وجود دارد که چرا باید ابزار سئوی مناسب و موثر را انتخاب کنید. خرید یک گزارش بازاریابی قابل اعتماد به چه معناست؟ یک گزارش بازاریابی معتبر گزارشی است که چندین معیار را رعایت کند. این به هدف گزارش خرید از روی صفحه نمایش شما برمی گردد، یعنی هدف از گزارش به شما فرصتی می دهد تا بدانید چرا باید آن را منتشر کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید برای بهبود رتبه وب سایت خود در گزارش گوگل تبلیغات بخرید، باید مواردی را در نظر بگیرید که ممکن است برای اهداف دیگر مرتبط نباشد.
محتوای این مقاله محرمانه است.
1 گزارش تبلیغات وبلاگ و تاثیر آن بر سئو
2 کدام صفحات را باید گزارش کنیم؟
3 گزارش حرفه ای
گزارش تبلیغات وبلاگ و تاثیر آنها بر سئو
وبلاگ گزارش دهی چیست؟ به گزارش های منتشر شده در وبلاگ های ایرانی، گزارش وبلاگ نیز گفته می شود. به عبارت دیگر تیم نشنت دارای یک شبکه وبلاگ فعال در سرویس های مختلف وبلاگ نویسی در ایران است و می توانید در این وبلاگ ها نیز گزارش تبلیغاتی ارسال کنید. گزارش آگهی وبلاگ می تواند گزینه بسیار خوبی برای شروع پیوند سایت های جدید باشد. اگر گزارش های وبلاگ را از ایران به صورت عمده و مطابق جدول زیر سفارش دهید، تخفیف برآورد شده در جدول زیر به صورت خودکار در لیست سفارش شما لحاظ می شود.
بهترین سایت ها برای خرید رپورتاژ در سایت نشان داده نمی شوند
بهترین مکان برای خرید اخبار در سایت نشان داده نمی شود
به کدام سایت ها گزارش بدهیم؟
گزارش ما در کدام صفحه منتشر شده است؟ وب سایت ها و وبلاگ هایی که گزارش ها در آنها منتشر می شود خصوصی هستند و می توانید در قسمت کاربر ثبت نام کنید و برای دریافت نمونه فید گزارش بلیط تهیه کنید تا لیست رسانه ها برای بررسی برای شما ارسال شود. به چه خبری می گویند اخبار تبلوید؟ خبر مجله خبری است که در سایت خبری مجله نیشانت منتشر می شود. مزیت دریافت اخبار خاص این است که نسبت به سایر سایت های خبری ارزان است و محدودیت های زیادی برای سایت های خبری عمومی مانند عدم پخش در یک دسته بندی خاص یا انتشار اخبار یا تبلیغات وجود ندارد. در صورتی که خبرنامه های مجله هشتگ به صورت همزمان به تعداد زیاد و مطابق جدول زیر سفارش داده شوند، تخفیف در نظر گرفته شده در جدول زیر به صورت خودکار به لیست سفارشات شما اضافه می شود.
گزارش دانشگاه
وقتی مقاله شما در بلوکی از سایت های دانشگاهی یا حتی در دامنه اصلی آن سایت ها منتشر می شود، شما یک مقاله علمی ارسال کرده اید. وب سایت های دانشگاه معمولا پسوند EDU را دارند. البته سایت هایی با پسوند دامنه های مختلف وجود دارند. با توجه به اهمیت سایت های دانشگاهی، گزارش گیری از زوایای مختلف در این سایت ها می تواند برای کسب و کار شما موثر باشد. تفاوت خرید خبر در رسانه های مختلف چیست؟
خرید تبلیغات امروز از وب سایت های در حال رشد می تواند مزایای زیادی برای کسب و کار ما داشته باشد. مزایایی مانند تبلیغات مستقیم سایت، افزایش اعتماد موتور جستجو به سایت ما، تاثیر مثبت در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، افزایش رتبه سایت و موارد دیگر! البته، قبل از ارسال یک آگهی، مهم است که دقیقاً بدانید گزارش در مورد چیست. از آنجایی که اکثر وب مسترها و وب مسترها هدف مشترکی برای ساخت برند و رتبه در گوگل دارند، باید برای انتخاب گزارش های تبلیغاتی از این منظر قدم برداریم. انواع رسانه برای گزارش های تبلیغاتی هنگامی که هدف خود را برای گزارش های تبلیغاتی مشخص کردیم، می توانیم از بین انواع رسانه های زیر برای خرید گزارش انتخاب کنیم: Pau.

پوشش و حجاب و آرایش حضرت فاطمه (رض) چگونه بود؟

 پوشش، حجاب و زینت حضرت فاطمه (س) پوشش، حجاب و زینت حضرت فاطمه (س)

مردم همیشه در طول تاریخ می خواستند بدن خود را بر روی افراد دیگر بپوشانند، پوشاندن حجاب همیشه وجود داشته است، به خصوص برای زنان.
از جمله روبندهایی که زنان در زمان پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله می پوشیدند، روپوش های مشکی و گز بود. در قرآن و روایات ائمه اطهار به واجب و لازم بودن حجاب در آن دوران اشاره شده است.
حضرت فاطمه زهرا (س) اسطوره پاکی و تقوا در تاریخ اسلام بود. آیات متعددی در منزل پدر حضرت فاطمه (س) منتشر شد و در مورد حجاب بود. در این مقاله سعی کردم معنای حجاب را از دیدگاه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بیان کنم تا با حجاب و آرایش حضرت فاطمه (س) آشنا شویم.
حضرت فاطمه (س) پوشش، حجاب و آرایش را به نمایش می گذارد
چرا حجاب و حجاب لازم است؟
به دلیل جثه و زیبایی اندام، همیشه در روایات و قرآن به زنان گفته می شد که حجاب و حجاب خود را رعایت کنید، در آیات قرآن همواره به حجاب و حجاب زنان اشاره شده بود و حجاب همیشه وجود داشت. جامعه صحبت می کند حجاب برای زنان، برخلاف تصور برخی، عاملی است که زن را از ظاهر نامناسب مصون می دارد و مانع از معامله شخصیت و ارزش وجودی او می شود و حتی از منظری ابزار محسوب می شود. یک محدودیت، اما این محدودیت برای حفظ عالی ترین مصالح در سایه عزت و حفظ شخصیت زن است، بسیار مناسب است.
الگوی حجاب و عفاف حضرت فاطمه (س).
حضرت فاطمه زهرا بهترین نمونه حجاب و عفاف و حجاب در تمام تاریخ اسلام است. او با همه زنان جامعه برخورد درست و بهترین را داشت و حجاب را برای همه زنان جامعه اسلامی و سایر ملل الگو قرار داد و تلاش می کنند از بهترین زن تاریخ عقب بمانند. در برخی موارد نه قبل از رفتن. حضرت فاطمه سلام الله علیها معیار و معیار حجاب محسوب می شود.
امروز اگر جامعه دچار انحراف یا بی حجابی می شود و یا زنان معاند در کوچه و خیابان هستند به این دلیل است که یا دین را نمی فهمند یا به درستی به دین آموزش نمی دهند. از مصداق حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام خبر ندارند، چیزی کم ندارند.
همچنین بخوانید: مراحل پاکسازی حرفه ای پوست را بشناسید
حضرت فاطمه زهرا پیام خود را به جهانیان رساند و ما باید این پیام را به همه برسانیم.
حیا و عفت خانم فاطمه زهرا (س).
درجه و وسعت حرمت آنان به حدی بود که حتی در مقابل نابینایان و نابینایان نیز حجاب می پوشیدند و در حدیث آمده است که رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم آمدند. خانه فاطمه زهرا که نابینا بود نزد ابن مکتوم. حضرت فاطمه (س) خود را پنهان کرد و کنار او آمد، سپس رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند دخترم نابینا است و تو نمی بینی پس چرا حجاب دارد؟ گفت: او مرا نمی بیند، من او را می بینم، اگر در صفحه نباشم، می تواند ببوسد. رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: شهادت می دهم که تو پاره تن من هستی. همانطور که دیدید حضرت فاطمه از نظر عفت در اوج کمال است و زن مسلمان اگر همسری مانند حضرت فاطمه دارد باید به او اقتدا کند.
بدن حضرت فاطمه (س) چگونه پوشانده شد؟
حضرت فاطمه علیهاالسلام پس از رحلت حتی به فکر حجاب و پوشش خود بود. او به اسما که محرم مخفی او بود، گفت که دوست ندارم پس از مرگ بدن زنی را با پارچه بپوشانند و شکل بدن را برای عموم نمایان کنند. شما چی فکر میکنید؟ اسماء می گوید در حبشه چیزی در مورد تابوت دیدم و ظاهر آن را به شما نشان خواهم داد. او چند شاخه دیگر گرفت و آنها را به شکل امری خم کرد و خاطرنشان کرد که بدن در آنها قرار دارد و حجم بدن قابل مشاهده نیست. حضرت زهرا از آنها خوششان آمد و فرمودند بله خوب است و فرقی بین شخصیت های زن و مرد نیست. وقتی از دنیا رفتم مرا بشوی و نگذار کسی به جنازه ام نزدیک شود و مرا در این تابوت بگذارد و بعد از آن در روایات آمده است که پیامبر(ص) فرمود تو مرا پوشاندی، خدا تو را بپوشاند. از آن زمان، استخوان گونه ظاهر شد.
همچنین بخوانید : بلافیل چیست؟ مزایا، عوارض جانبی و نیازهای مراقبتی را بررسی کنید
زینت و جواهر آن حضرت چه بود؟
طبق دستورات و روایات اسلامی، زن باید خود را آراسته کند، البته این آرایش و زیورآلات فقط برای شوهرش است، حتی زیورآلات زن برای شوهر در اسلام واجب است. متأسفانه آرایش امروز بیشتر در کوچه و خیابان برای نامحرم انجام می شود که به هیچ وجه کار خوبی نیست و الگوی بانوان کشور ما باید حضرت فاطمه زهرا (س) باشد. اسلام هم می گوید لذتی که برای زن و شوهر اتفاق می افتد حلال و حلال است. برای بیرون توصیه می شود که زن رفتار تجملی نداشته باشد و از انواع عطرها استفاده نکند. در وسط خیابان راه نروید و از کفش های پر سر و صدا پرهیز کنید. حضرت فاطمه (س) تمام این موارد را به طور کامل رعایت کرد و در تمام عمر پاک و زیبا زندگی کرد.
در روایات ما هرز. پیامبر خود را فقط برای همسرش می آراست و حتی در جنگ هرز. وقتی علی از جنگ برگشت، هرتز. لذت حلال این است که اسلام آن را تایید کند و بانوی اسلام درست عمل کند.
طرز فکر حضرت فاطمه در مورد حجاب چگونه بود؟
حضرت فاطمه به حجاب و عفاف بسیار علاقه داشت و سعی می کرد همه چیز را به عنوان الگوی یک زن اسلام رعایت کند و به دیگران توصیه کند. به گفته آنها بهترین کار برای زنان این است که مردان را نبینند و مردان نیز آنها را نبینند. وانگهی شب عروسی وقتی به خانه شوهرش رفت و از پدرش پرسید من و علی در این خانه چه وظایفی داریم و چه وظایفی داریم؟ پیغمبر صلی الله علیه و آله کار داخل خانه را به فاطمه و کار بیرون را به علی (رض) سپرد، چقدر از رسول خدا صلی الله علیه و آله خشنود بودم. مرا از مواجهه با مردان بیرون از خانه آزاد کرد. .
همچنین بخوانید: فواید و عوارض درمارولر برای لک های صورت
او همیشه در انظار عمومی حجاب خود را پنهان می کند و سعی می کند در مقابل نامحرم حجاب خود را کامل نگه دارد و همواره سعی می کند از نامحرم دوری کند. روزی پیامبر به عمران بن حسین فرمود: برای دیدن فاطمه با من نمی آیی! عمران گفت چرا ای رسول خدا می خواهم او را ملاقات کنم و با هم نزد فاطمه رفتیم. در زدیم و پیامبر از فاطمه - سلام الله علیها - اجازه خواست و فاطمه - سلام الله علیها - به او اجازه ورود داد. رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمود که من با فلانی هستم، آیا با او بروم؟ فاطمه ـ سلام الله علیها ـ گفت که جز پشمین چیزی برای پوشاندن ندارم. رسول خدا صلی الله علیه و آله دستور داد خود را بپوشانیم تا وارد شویم. فاطمه - سلام الله علیها - گفت من چیزی ندارم که سرم را بپوشانم - پیامبر پارچه ای کهنه آورد. تا سرت را با این پارچه بپوشاند و فاطمه سلام الله علیها خود را پوشاند و وارد شدند.

شیر برقی HUNTER

 

 
واكسن زنده كوكسيديوز در هفته اول مصرف ميشود. واكسن AE زنده و بدون تخفيف حدت است و در w8 و w12 در آب مصرف ميشود. مصرف کنندگان حرفه ایی در کارواش ها از شلنگ های دولا سیم با قطر ۳/۸۸ اینچی استفاده می کنند زیرا این شلنگ ها مخصوص فشار آب بالا هستند و آب را با فشار بیشتری خارج میکنند در نتیجه جسم مورد نظر در زمان کمتری تمیز میشود. اما پمپ پیستونی به دلیل پرهزینه بودن نسبت به پمپ های سانتریفیوژی کم مصرف تر بوده و دبی کمتری را جابجا می کنند. مه پاش سرد مدل SPP-FC1 یکی از تجهیزات کشاورزی و صنعتی برای ضدعفونی فضا و مبارزه با انواع آفات گیاهی و دامی « مه پاش سرد » می باشد. سیستم مه پاش گلخانه علاوه بر تامین رطوبت و خنک سازی محیط گلخانه باعث مهار انواع بیماری های گیاهی، افزایش جوانه زنی، افزایش سرعت رشد و کاهش استرس گیاهی می شود.
 
در سیستم مه پاش خانگی و یا رستوران ها چون فشار آب کم است، نیازی به استفاده از پمپ فشار قوی و فیلتر ها نیست و حتی با یک شیر آب 2 بار و لوله کشی و نازل ها عمل میست به راحتی انجام می شود. هستند و مثلا تایمری که مجهز به سنسورباران است در زمان بارندگی آبیاری را قطع می کنند. در این سیستم آب روی سطح گیاه یا کف نمی نشیند چون قبل از اینکه ذرات به سطح برسند به علت بسیار ریز بودن، کاملا و خیلی سریع تبخیر می شوند. کار کردن با آن آسان است و خیلی راحت میتوانید آن را یاد بگیرید. مرحله 7: تنظیمات آبیاری خود را امتحان کنید - قبل از دفن کردن خط اصلی ، همه چیز را آزمایش کنید تا مطمئن شوید همه کار بدون نشت است. شلنگ ها ، اسلحه و نازل نشت را بررسی کنید. برخی کنترلر ها با استفاده از باتری و برخی دیگر با استفاده از برق شهری کار می کنند. شما با خرید این تایمر آبیاری می توانید از ویژگی های منحصر به فرد و خارق العاده آن بهره ببرید و گیاهان و سبزیجات خوشمزه و زیبایی را پرورش دهید، و از فعالیت کشت و برداشت خود نهایت لذت را ببرید.
 
شما متناسب با نیاز و بودجه ای که دارید می توانید یکی از انواع مدل واترجت با منبع تغذیه مناسب را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل یا کارگاه تحویل بگیرید. این دستگاه با خنک سازی یکنواخت و تامین رطوبت مناسب در انواع فضاهای صنعتی و نیمه صنعتی به کار برده می شود. سیستم مه پاش یا سیستم میست گرمای محیط را کاهش می دهد و باعث افزایش رطوبت محیط می شود. قیمت سیستم آبیاری راه دور اتوماتیک بسیار پر فروش و بسیار کارا و مورد توجه تمامی کسانی هست که از تکنولوژی نه تنها به عنوان کاهش هزینه استفاده می کنند بلکه تکنولوژی و هوشمند سازی آبیاری را یکی از اصلی ترین مسیرهای افزایش درآمد و سود ارزیابی و مورد تایید دارند. برق مصرفی این مه پاش، برق خانگی ۲۲۰ ولت با جریان متناوب ac می باشد. لوله، اتصالات، شیرآلات، آبپاش ها و تجهیزات مرتبط با آبیاری بارانی. بنابراین اگر در آبیاری به آنها، بینظمی رخ دهد، نظم و عادت آنها به هم میریزد.
 
مویی برس ها به مرور دچار فرسایش شده و بنابراین برس کارواش اتوماتیک نیز بایستی بعد از فرسایش تعویض شود تا از ایجاد خط و خش و آسیب بر روی بدنه خودرو جلوگیری گردد. درحالیکه برخی تجهیزات عملکردی را به دستگاه اضافه میکنند، بنابراین میتوان از دستگاه دیگری استفاده کرد. موارد زیادی در قیمت یک پمپ تاثیرگذار هستند که میتوان به برند، نوع موتور و میزان قدرت اشاره کرد و معمولاٌ پمپهایی با قدرت پایینتر قیمت کمتری نسبت به مدلهایی با قدرت بالاتر دارند. تمامی این اجزا بسته به نوع محصول، میزان رطوبت مورد نیاز و مطلوب قابل تغییر است. در سالن های صنعتی تمامی تجهیزات سالن قارچ به صورت صنعتی و با صرف هزینه های بالاتر نسبت به دو روش قبل راه اندازی می شوند. گازدهي سالنها با فرمالين زماني مؤثر است كه دماي سالن ۲۱ درجه و ديوارها نمناك و رطوبت حدود ۶۵% باشد. برای اینکه فوگر کارکرد صحیحی داشته باشد قطر قطرات ایجاد شده باید به اندازه ی کافی ریز و پودری شکل باشد، به این دلیل که قطراتی که به این اندازه ریز گردند مدت نسبتا طولانی درهوا معلق بوده که در مدتی که در هوا معلقند، با جذب حرارت محیط تبخیر می شوند و این امکان را ایجاد می کند که دمای فضا را بدون افزایش قابل توجهی رطوبت تا 22 درجه کاهش دهد.

معرفی پمپ کارواش برتولینی ۲۰۰ بار

 

سری Pro-C دارای 4 الی 6 ایستگاه و سری PCC دارای 6 و 12 ایستگاه است. اشپک برای طراحی بدنه پمپ های سری P و NP از چدن استفاده می کند که آن را از طراحی جذاب و یکپارچه ای بهره مند ساخته است که آن را از دیگر پمپ های موجود در بازار متمایز می سازد. شما میتوانید از ما مشاوره رایگان برای طراحی و راهاندازی سیستم آبیاری هوشمند، دریافت کنید. کاربرد این شیر برای آبیاری تحت فشار فضای سبز شهری، منازل، پاسیو ها طراحی و ساخته شده است و استفاده از آن در مصارف صنعتی و در رابطه با مواد شیمیایی، مواد غذایی و مواد قابل انفجار توصیه نمیشود. آب صورت قطرهای به گیاه میرسد و حتی یک قطره هم تلف نمیشود. تایمر آبیاری قطره ای چه کاربردی دارد؟ البته داشتن تایمر آبیاری اتوماتیک فقط برای مواقع مسافرت رفتن نیست. کنترلر هانتر Pro-C بدون سیم کشی اضافی به Solar Sync وصل می شود، مقدار ET مورد نیاز محصول را محاسبه می کند و در نتیجه آبیاری بصورت کاملا اتوماتیک و طبق نیاز روزانه گیاه انجام می گیرد.

نصب و استفاده از این شیر برای افرادی توصیه میشود که ایندستورالعمل را خوانده و به آن کاملا آشنا هستند. مه پاش هایی از جنس استیل که برای مرطوب نگهداشتن فضای گلخانه استفاده میشود. قسمت کنترل کننده شیر اتوماتیک به شکل مکعب مستطیل میباشد و با فشار دادن دکمه ای که در زیر آن قرار دارد از بدنه اصلی شیر اتوماتیک جدا میشود. ممکن است لازم باشد پس از یک فصل قرار گرفتن در معرض آب و باد و خاک و نور خورشید، شلنگ تعویض شود. قیمت دستگاه آبیاری اتوماتیک و سیستم آبیاری اتوماتیک از راه دور و قیمت دستگاه آبیاری از راه دور و آبیاری اتوماتیک باغ و فروش شیر آبیاری اتوماتیک و فروش تایمر آبیاری ارزان و قیمت دستگاه آبیاری اتوماتیک گلدان و سیستم آبیاری اتوماتیک خانگی و لیست قیمت محصولات آبیاری قطره ای در تولیدی بازرگانی هوشمند الکترونیک نیکان با ضمانت و خدمات پس از فروش تولید ، راه اندازی و استقرار و تحویل داده می شود. پس از اینکه دستگاه را نصب کردید، باتری ها را در جای خود قرار دهید و دکمه روشن را فشار دهید. همچنین میتوانید تنظیمات آبیاری و کنترل وسایل را بصورت روزانه و هفتگی و ماهانه بر روی دستگاه انجام دهید و بر اساس برنامه ای که داده اید دستگاه طبق برنامه داده شده عمل خواهد کرد.

مشخص شده است توجه کنید و در انتها در محفظه را در جای خود قرار دهید و پیچ های آن را ببندید. برای حذف زمان شروع لازم است تا START TIMES را روی AM 12 قرار داده و سپس دکمه منفی را بزنید. در هنگام فعال بودن ، یک دستگاه بادگیر تایر به سمت وسیله نقلیه کشیده شده و یک محصول درخشش تایر مبتنی بر آب یا سیلیکون را بر روی برس خود قرار می دهد ، که به نوبه خود محصول را به تایر اعمال می کند. جهت قرار دادن باتری در کنترلر آبیاری NODE BT، درپوش را خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. کارواش صنعتی اینتر پمپ ایتالیا یک پمپ کارواش صنعتی فوق سنگین و صنعتی می باشد کخه بواسطه قدرت بالا و عملکرد منحصر بفرد مورد استفاده قرار می گیرد. به لطف دانش فنی متخصصان و هم چنین خلاقیت و نو آوری در خطوط تولید، این شرکت قادر به تولید پمپ های پیستونی فشار بالایی با کیفیت و استانداردی شده است که در رقابت با دیگر شرکت ها توانسته سهم مهمی از بازار را از آن خود کند.

آبیاری خودکار از طریق تایمر آبیاری هوشمند با گذشت هر روز اهمیت بیشتری پیدا می کند و تقاضا برای این سیستم ها افزایش می یابد. از سیستم های آبیاری خودکار خواسته می شود تا پارک ها و چمن ها سبزتر و از زیبایی بیشتری برخوردار شود و همچنین برای انجام عملیات آبیاری مورد نیاز در هنگام رشد گیاهان بدون پرسنل رشد بی رویه ای را به ارمغان می آورد. در هر ساعت از شبانه روز دستگاه، آبیاری را طبق برنامه انجام می دهد و درنتیجه آسیبی به چرخه رشد گیاه وارد نمی شود. اثبات این ادعا سالهای طولانی و تجربه و مهارت بسیار زیاد در برنامه نویسی و همگن نمودن تجهیزات با کیفیت با برنامه نوشته شده و اجرای پروژهی بسیار زیاد در زمینه برنامه نویسی از ساخت دستگاه مساحی چرم برای اولین بار در ایران تا هوشمند سازی هتل و پروژه های متعدد دیگر می باشد. یک سیستم آبیاری قطرهای هوشمند از اجزای مختلفی تشکیل شده است.

https://abniro.com/product/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C-200-%D8%A8%D8%A7%D8%B1/

کسب درآمد از کوتاه کننده لینک

پر از اعداد و حروف عجیب و غریب هستند که ما به عنوان کاربر شاید معنای آنها را متوجه نمیشویم اما مرورگرها با استفاده از آنها میتوانند مقصد را پیدا کنند. سفارشی به معنی این است که می توانید لینک های خود را ویرایش کرده و آدرس مد نظر خود را به عنوان لینک کوتاه شده انتخاب کنید. زمانی مسئله کوتاه کردن لینک بسیار جالب می شود که شما می توانید با استفاده از لینک هایی که کوتاه کرده اید به کسب در آمد بپردازید. می توانید به سرعت پیوندی را که می خواهید برای آن یک URL کوتاه کرده و همچنین یک نام مستعار سفارشی را پر کنید. زیر مجموعه گیری یک روش عالی برای کسب درآمد هست و شما با داشتن چند زیرمجموعه فعال دیگر نیازی به کوتاه کردن لینک ندارید و هر روز درآمد خود را دریافت می کنید. برای بهینه سازی سایت خود باید بهینه سازی تمام صفحات را انجام دهید. مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که طراحی سایت شما باید واکنش گرا باشد. 2. سرویسی که از آن استفاده میکنید،همیشه در دسترس باشد.


 
بی شک Bitly یکی از محبوبترین کوتاه کننده های لینک در جهان است. از طرفی لینکهای طولانی موجب میشوند از بهینه بودن سایت کاسته شود. یکی از عوامل اصلی بهینه سازی سایت استفاده از بک لینکهای با کیفیت است.  سرویس های کوتاه کننده لینک برای زیبا و کوتاه سازی لینک شروع به فعالیت کردن شما برای کوتاه کردن لینک وارد سایت میشوید و در بخشی که نوشته لینک را اینجا وارد نمایید لینک خود را قرار میدهید و روی دکمه قرمز رنگ کلیک میکنید و بدین ترتیب در کمتر از چند لحظه لینک شما کوتاه می شود و شما لینک کوتاه شده را می توانید در هر جایی استفاده کنید این لینک کوتاه همان لینکی هست که در سایت وارد کردید وقتی کاربر روی لینک کلیک میکند مستقیم به سایت هدف هدایت میشود. در سراسر جهان شرکتهای مختلفی هستند که ابزارهای کوتاه کننده لینک را در ازای دریافت هزینه ای به صورت دوره ای در اختیار شما قرار میدهند. اما با پرداخت هزینهای بسیار پایین میتوانید ازهمهی امکانات این سایت به صورت کامل استفاده کنید. اگر چه پنهان کردن آدرس اصلی ممکن است به دلایل قانونی برای کسب و کار یا دلایل شخصی باشد اما امکان سو استفاده را فراهم میکند. میزان موفقیت طرح شبکههای اجتماعی خود را چگونه اندازه بگیریم؟ شما در بسیار از مواقع می خواهید آدرس وبسایت خود را در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و واتساپ منتشر کنید. یکی از نکات مهم در سئو سایت، کوتاه بودن لینک ها یا همان URL های سایت هست و تجربه و تحقیقات مهندسین سئو نشان داده که هرچقدر لینک یک مطلب کوتاه تر باشد، سئوی آن مطلب و تبلیغات آن ساده تر خواهد بود، حال در صورتی که لینک های طولانی دارید و می خواهید برای مثال لینک های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بذارید، بهتر است که از سرویس های کوتاه کننده لینک استفاده کنید.
 
بدون هیچ تبلیغ و به صورت کاملا مستقیم! سرویس کوتاه کننده لینک به این صورت است که لینک های طولانی را دریافت می کند و به شما لینک کوتاه تحویل می دهد و معمولا این تبدیل با استفاده از تغییر مسیر انجام می شود. همچنین سایتها و ابزارهایی نیز وجود دارند که به صورت رایگان این کار را برای شما انجام میدهند. در این مقاله می خواهیم به معرفی و بررسی سرویس کوتاه کننده لینک ریزی بپردازیم. من اینجا در این پست به شما بهترین سایت کوتاه کننده لینک رو معرفی خواهم کرد.، سایت کوتاهکننده لینک به سایت هایی گفته میشه. منظور از تغییر مسیر این است که کاربر با کلیک روی لینک کوتاه شده به سایت ارائه دهنده سرویس هدایت می شود و از آنجا به سایت اصلی هدایت می شود. در دنیای اینترنت ابزار و وبسایتهای مختلفی وجود دارند که به شما کمک میکنند بتوانید لینکهای طولانی خود را کوتاه کنید. در نتیجه صفحات سایت شما رتبههای خوبی نزد گوگل به دست میآورند. در اینجا اگر سرویسی که با آن لینکهایتان را کوتاه کردهاید بسته شود، تمامی لینکهای شما بیاثر خواهند شد و طبیعتاً زمان میبرد تا بخواهید همهی آنها را ویرایش کنید.
 
با استفاده از این ابزارها شما میتوانید لینکهای طولانی را که اشتراک گذاری آنها سخت است، به لینکهای کوتاه تبدیل کنید. این سرویس دهنده نه تنها کوتاه کننده لینک است بلکه آنالیز دقیقی از تعداد کلیک برروی لینک به شما می دهد. در لیست بهترین سرویس­های کوتاه کننده لینک، به سرویس v.ht می­رسیم که امکان سفارشی سازی و آنالیز دقیق لینک­های کوتاه شده را در اختیار شما قرار می­دهد. کوتاه کنندهای لینک مختلفی وجود دارد که در این مقاله بهترین نمونههای خارجی موجود را به شما معرفی میکنیم. وب سایت های معرفی شده در این مقاله میتوانند سرویس خوبی برای شما باشند تا با استفاده از آنها اقدامات مورد نظر خود را انجام دهید، چه صاحب کسب و کار باشید و چه نباشید. هنگامی که با استفاده از ابزارهای کوتاه کننده لینک ، لینکهای وبسایت را کوتاه میکنیم، تجزیه و تحلیل آنها نیز آسان تر میشود. که شما در اون لینک های طوالنی رو تحویل میدید. در ادامه چند مورد از بهترین سرویس های کوتاه سازی لینک را به شما معرفی خواهیم کرد. اپیزو خود را اینگونه معرفی میکند: Opizo سامانه تبدیلکننده لینکهای شما، به لینکهای درآمدزا میباشد. به این ابزارها، ابزارهای کوتاه کننده لینک یا کوتاه کننده URL گفته میشود.
 

منظور از عرضه اولیه چیست؟

 

خوشبختانه در سال­های اخیر مردم ایران با مقوله بورس، بازار سرمایه و اصطلاحات مربوطه آشنا­تر شده­اند و امروزه بینش آگاهانه­تری به این بازار دارند. یکی از روش­های سرمایه­گذاری در این بازار خرید عرضه­های اولیه است که معمولا طبق فراخوان و زمان خاصی به فروش می­رسند. در این مطلب قصد داریم به موضوع عرضه اولیه و سریع­ترین راه برای خرید عرضه اولیه در بورس بپردازیم. پس در ادامه همراه با ما باشید.

 

منظور از عرضه اولیه چیست؟

به طور کلی هرگاه شرکتی برای نخستین بار سهام خود را در بورس عرضه کند به آن سهام، عرضه اولیه گفته می­شود. پس همه سهم­هایی که در بازار فعال هستند به نوعی عرضه ثانویه و سهم­هایی که برای نخستین بار وارد بازار بورس می­شوند به عنوان عرضه اولیه محسوب می­گردند.

 

 

دلایل وجود تقاضا بالا برای خرید عرضه اولیه

بر طبق یک قانون وقتی شرکتی قصد ورود به بازار سرمایه را دارد، باید در ابتدا صورت­های مالی خود را به سازمان بورس ارائه نماید و این شرکت باید تا چندین سال مالی آینده سودساز باشد تا مجوز ورود به بورس را دریافت کند. معمولا در حالت کلی عرضه­های اولیه در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت سود دهنده هستند و عموم فعالین بازار بورس علاقمند به سرمایه­گذاری بر روی آنها هستند و به این ترتیب تقاضا برای خرید عرضه اولیه بالا است.

معمولا عرضه­های اولیه بر طبق یک فراخوان ارائه می­شوند و تعداد مشخصی حجم از سهم به هر کد بورسی تعلق می­گیرد. به این ترتیب هر شخص نمی­تواند تعداد بالاتری از عرضه اولیه را خریداری کند و در صورت تردید و یا تاخیر در ثبت سفارش امکان عدم خرید آن توسط هسته معاملات بالا است.

 

 

سریع­ترین راه برای خرید عرضه اولیه در بورس

گفته شد که در هنگام خرید عرضه اولیه هر کد بورسی تنها قادر است تعداد مشخصی از آن عرضه را خریداری کند و از آنجایی که عرضه اولیه پرسود بوده، تقاضا برای خرید و ثبت سفارش آن در روز پس از عرضه بسیار بالا است، زیرا در روز پس از عرضه هر کد بورسی قادر است تعداد چندین هزار از آن سهم را معامله کند. پس رقابت برای خرید و فروش عرضه اولیه در روز پس از عرضه بسیار بالا است.

باید گفته شود که رقابت بر سر معامله عرضه­های اولیه حداقل تا 10 روز ابتدایی پس از عرضه بسیار بالا است و سرمایه­گذاران عادی شانس بسیار کمی برای انجام سفارشات خود دارند. یکی از فاکتورهای اصلی برای ارسال ثبت سفارشات سرمایه­گذاران به هسته معاملات استفاده از یک رایانه قدرتمند و اینترنت پرسرعت است. همچنین فعالینی که قصد دارند تا شانس انجام معاملات عرضه اولیه را داشته باشند، باید درخواست خود را در لحظه پیش­گشایش بازار یعنی ساعت 8:30 و حتی یک یا دو ثانیه زودتر ثبت نمایند.

یکی دیگر از توصیه­هایی که در مورد سهام­های تازه عرضه شده در بورس مطرح می­شود، خرید سهم­­هایی است که حجم مبنای تعیین شده آنها توسط معامله­گران حقیقی و حقوقی پر شده باشد. به این ترتیب سهم­هایی که به تازگی وارد بورس شده و حجم مبنای خوبی را پر کرده­اند سود دهنده برآورد می­شوند و در غیر این صورت نمی­توان سود چشمگیری را از آن سهم انتظار داشت.

 

حرف آخر

در این مطلب به طور اختصاصی به معرفی عرضه اولیه سهام در بورس پرداختیم و چند ترفند ساده را به منظور سریع­ترین راه برای خرید عرضه اولیه در بورس مورد بررسی قرار دادیم. در انتها بازهم باید گفت که رقابت برای خرید عرضه اولیه­ها کاملا بالا است اما می­توان با استفاده از یک رایانه قدرتمند، اینترنت پرسرعت، تقاضای ثبت سفارش در پیش­گشایش بازار و نکاتی که در مورد حجم مبنا گفته شد، شانس خود را برای معامله عرضه اولیه افزایش داد.

 

زمین‌لرزه ۴ ریشتری کرمان را لرزاند

 به نقل از مرکز لرزه نگاری کشور، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴ در مقیاس ریشتر هجدک حوالی کرمان را در ساعت ۰۷:۲۳ لرزاند.

این زمین‌لرزه در عمق ۶ کیلومتری زمین بود.

اطلاعات زلزله:

طول جغرافیایی: ۵۷.۲۱
عرض جغرافیایی: ۳۰.۸
عمق زمین‌لرزه: ۶ کیلومتر

نزدیک‌ترین شهرها:
۲۰ کیلومتری هجدک (کرمان)
۳۵ کیلومتری چترود (کرمان)
۴۲ کیلومتری خانوک (کرمان)

نزدیکترین مراکز استان:
۵۸ کیلومتری کرمان
۲۹۷ کیلومتری یزد

 

ارتباط تصویری در این آموزشگاه زبان در بستر Skype می باشد

 

خارج از تمام مهارتهایی که در تدریس آنلاین میشود روی آن کار کرد، ترجیح من مهارت خواندن است؛ زیرا چیزهای زیادی میتوان از خواندن به دست آورد و فقط این نیست که از زبانآموز بخواهیم تا از روی درس بخواند. در واقع، خود حضور در کلاس، سبب تعامل فیزیکی با مدرس و همکلاسیها میشود و زبانآموز را در فضایی واقعی قرار میدهد. در مجموعه موسسات فرهنگی-آموزشی زنگنه استخدام به عنوان مدرس کار آسانی نیست. موسسه آموزشی علوم و فنون کیش وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش در سال 1367 با هدف آموزش ملوانان و دریانوردان به نام ” علوم و فنون دریایی صیادی کیش”آغاز به کار کرد. آدرس: تهران - منطقه ۶ - ولي عصر - بالاتر از پارک ساعي - ک. آدرس: تهران - منطقه ۱۵ - افسريه - ۱۵ متري اول - نبش خيابان ۲۹ - پ. آدرس: تهران - منطقه ۴ - فرجام - بعد از خيابان ۴۹ - پ. آدرس: تهران - منطقه ۳ - کلاهدوز (دولت) - بعد از چهارراه قنات - پ. 

آدرس: تهران - منطقه ۳ - سيدخندان - خ. آموزشگاه زبان گات با دارا بودن ۶ شعبه در سطح تهران و بکارگیری اساتید مجرب و حرفه ای و همچنین اساتید Native یا بومی، اقدام به برگزاری دوره های آموزش زبان اسپانیایی در سطوح مختلف به صورت کلاس های گروهی و خصوصی نموده است. این آموزشگاه برای ادارات و شرکت ها، مهدهای کودک، نهادهای مختلف، مدارس، دانشگاه ها و اعزام مدرسین به صورت خصوصی برای آموزش، آمادگی همکاری و عقد قرارداد را دارد. برنامههای مختلف، بر اساس آخرین متود روز دنیا. سپس در کلاس در مورد آن بحث کنید و در آخر تکالیفی نوشتاری را بر اساس آنها برایشان در نظر بگیرید. این سیستم، علاوه بر داشتن محیطی جذاب، برای استاد و زبان آموز؛ از مزایایی چون امکان دریافت صدا و تصویر استاد به طور کاملا واضح، امکان شرکت در بحث ها به صورت گروهی و خصوصی، پرسش و پاسخ، دریافت نمونه سوالات و برگزاری امتحان مجازی زبان و همچنین، صرفه جویی در هزینه ها در کنار بهره مندی از اساتید مجرب و با تجربه، از برجسته ترین مزایای استفاده از آموزش مجازی زبان در این موسسه می باشد. در این سایت شما اگر زبان آموز هستید می توانید براساس نیاز خود یک استاد را انتخاب کرده و به فراگیری زبان بپردازید و اگر استاد زبان هستید از طریق این سایت و ثبت نام در آن به عنوان استاد زبان می توانید از هر نقطه کشور به آموزش زبان به زبان آموزان متقاضی در این سایت بپردازید.

اما اولا باید در نظر داشت که قرار گرفتن زبان آموزان در معرض واژگان زیاد میتواند ذهن آنها را برای پذیرش واژههای جدید آماده کند، و ثانیا مدرسی که تسلط بالایی نداشته باشد، قطعا در زمینهی دستور زبان (نحو) و تلفظها (آواشناسی) نیز دانش کافی ندارد. اما تسلط بر یک زبان خارجی بدون کلاس، امری ناممکن به نظر میرسد. اولاً این امکان را به موسسه میدهد که برای کلاسهای خود، یا حداقل برای کلاسهای خود در سطوح بالا، از مدرسان بومی (native) استفاده کند تا زبانآموزانش مستقیما از یک فردِ بومیِ آن زبان آموزش بگیرند. برای تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین، این امکان وجود دارد که از برخی از این مواد آموزشی در کلاس خود استفاده کنید. برخی وبسایت های آموزش آنلاین زبان حتی یک شماره تلفن همراه هم ندارند، چه برسد به شماره ثابت، آدرس دفتر، مجوزهای لازم و غیره. در همه جا انواع گوناگونی از فیلمهای کوتاه و بلند موجود است که میتوانید انتخاب کنید و به همراه آن تعداد زیادی تمریناتی هست که همراه با آنها میتوانید استفاده کنید. برگزاری دوره های تقویتی و نیز سطوح مختلف آموزشی از مکالمه تا گرامر و قواعد دستوری به همراه ارائه مستندات آموزشی و منابع صوتی و تصویری یکی از روش های آموزش زبان انگلیسی در این آموزشگاه می باشد.

ارتباط تصویری در این آموزشگاه در بستر Skype می باشد و با پشتیبانی قوی شما براحتی می توانید بدون هیچ مشکلی به یادگیری زبان بپردازید. این سایت با ارائه مطالب آموزشی، کتاب ها و دوره های مختلف آموزشی به صورت صوتی و تصویری برای زبان های مختلف به ارائه خدمات می پردازد. سایت EN45 فعالیت خود را از سال 2010 شروع کرده و محوریت آموزش های آن آموزش های تعاملی است. اما تکرار این سوال از جانب مراجعین این موسسه مهاجرتی، سبب شد تیم تولید محتوای رهپویان مهاجر، شروع به تحقیق درباره بهترین آموزشگاه زبان ایران، بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در کشور، بهترین کلاس زبان موجود، بهترین مراکز برگزاری دوره های فشرده آیلتس و مواردی از این دست کند. علت این که تصمیم گرفتیم مقالهای در معرفی بهترین موسسه های زبان ایران منتشر کنیم، این بود: متقاضیان مهاجرت، در همان جلسات اول مشاوره، از ما میپرسند که به نظرتان بهترین موسسه آموزش زبان در ایران کدام موسسه است تا برای یادگیری زبان انگلیسی یا فرانسوی، به همان موسسه مهاجرت کنیم. به عنوان مثال، خانم یا آقای 40 سالهای که قصد مهاجرت به کانادا را دارد، احتمالاً هدف اولش این است که نمرهی لازم و قابل قبول برای ارائه به اداره مهاجرت کانادا را کسب کند و در ثانی، هدف بعدیاش این است که پس از مهاجرت، بتواند با دیگران ارتباط برقرار نماید.

اولین واکنش استاندار به حوادث سراوان

احمدعلی موهبتی ۷ اسفندماه در نشست با سران طوایف سیستان و بلوچستان با اشاره به اتفاقات چهارم و پنجم اسفند سراوان با بیان اینکه برخی از افراد در تلاش هستند تا امنیت سیستان و بلوچستان به خطر بیفتد و برای این هدف دست به هر اقدامی می‌زنند افزود: این استان بر خلاف خواسته‌های دشمنان و معاندان نظام هم‌اینک در شرایط امنیتی بسیار خوبی بسر می‌برد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه قطار توسعه سیستان و بلوچستان شتاب گرفته است و عده‌ای در بیرون از کشور از این روند عصابی هستند و در تلاش هستند تا این روند توسعه به خطر بیفتد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بعضی از اتفاقات که در برخی از مواقع در استان رخ می‌دهد حتما برابر قوانین با موضوع برخورد شود و اگر کسی خطایی کرده باید با آن برخورد شود.

وی بیان کرد: نوع فضا سازی در رسانه‌های بیگانه در حوادث اخیر سیستان و بلوچستان به گونه‌ای بود که انگار یک قتل عامی اتفاق افتاده در حالیکه از سه نفری که در این حادثه کشته شدند ۲ نفر در پاکستان و تنها یک نفر در این حادثه بوده است.

موهبتی افزود: امیدواریم که پیام و مطالب این نشست به خوبی منتقل شود و کمک کند که نقش آفرینی مردم این استان که از بدو پیروزی انقلاب در تمام صحنه‌ها حضوری فعال و چشمگیر داشتند در ادامه هم همین همراهی را داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عده اندکی هم که بلاخره آگاهانه و یا نا آگاهانه دست به اقدامی زدند به نام مردم استان ثبت نشود و این خیلی حائز اهمیت است.

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد