x تبلیغات
مجله ترند

عوامل مهم در شارژدهی باتری موبایل

امروزه یکی از مواردی که افراد در زمان خرید گوشی موبایل به آن توجه دارند عمر باتری است و بیشتر این افراد انتظار دارند گوشی های هوشمند امروزی از عمر شارژدهی مناسبی برخور دار باشند، اما عمر باتری وابسته به سخت افزار و نرم افزار گوشی موردنظر می باشد، در ادامه این مقاله به بررسی مواردی که در ظرفیت باتری و افزایش عمر مفید آن دارد می پردازیم برای کسب ا طلاعات در این زمینه با ما همراه باشید.

سخت افزار

وظیفه باتری تامین انرژی مورد نیاز برای تمام قطعات سخت افزاری گوشی از قبیل پرد ازنده- صفحه نمایش و سایر اجزای دیگر می شود که هر کدام از این موارد مصرف متفاوتی از انرژی تامین شده توسط باتری را دارند، به عنوان مثال پردازنده ای که در گوشی های پرچم دار امروزی وجود دارد از نوع توانمند بوده لذا در مقایسه با پردازنده گوشی های یک نسل گذشته که از نوع میان رده بودند توان انرژی بیشتری مصرف می کند از این رو می توان گفت به هر میزان که قدرت پردازنده بیشتر باشد به همان میزان نیز توان مصرفی آن افزایش پیدا می کند و تاثیر زیادی در میزان شارژدهی باتری موبایل دارد.

یکی دیگر از مواردی که در مصرف بیش از اندازه باتری تاثیر دارد سیستم راداری سولی در گوگل پیکسل 4 است این سیستم به صورت مداوم فضای اطراف گوشی را اسکن می کند، دوربین TOF برای فوکوس  بهتر- صفحه نمایش با رزولوشن بالا از دیگر مواردی است که در مصرف باتری تاثیر بسزایی دارند.در صورت که نیاز به تهیه باتری موبایل داشتید از لینک های زیرمیتوانید از فروشگاه فونی شاپ اقدام به خرید نمایید:

خرید باتری هواوی از فونی شاپ

خرید باتری سامسونگ از فونی شاپ

 

استفاده از برخی وسایل جانبی مانند قلم دیجیتالی که در گوشی سامسونگ نوت قرار دارد نیز در مصرف باتری البته به میزان کم تاثیر گذار است.

نرم افزار مناسب

یکی از عوامل مهمی که در در شارژدهی گوشی تاثیر بسزایی دارد سیستم عامل و استفاده بهینه از سخت افزار است، که برای این مورد می توان سیستم عامل ios را مثال زد، یاتری گوشی های آیفونی که از ظرفیت کمتری برخوردارند عمر مفید و طولانی تری دارند در صورتی که این امر در سیستم عامل گوشی های اندروید امکان پذیر نیست.

برخی برنامه و اپلیکشن هایی که برای کنترل مدیریت شارژدهی باتری وجود دارند می توانند تاثیر فراوانی در این زمینه داشته باشند، به عنوان مثال برخی برنامه ها که در پس زمینه فعال بوده بدون ان که کاربر بداند می تواند موجب تخلیه سریع باتری شود لذا اپلیکشن هایی که برای این منظور طراحی شده اند بامدیریت بهینه این برنامه ها را شناسایی و در صورت عدم نیاز اقدام به حذف و یا غیر فعال کردن آن ها می کنند.

اینترنت G5

از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار در افزایش مصرف باتری، استفاده از شبکه های G5 است، استفاده از شبکه های نسل جدید G5 با توجه به تاثیری که در مصرف باتری دارد ضرورت برخورداری از باتری های با ظرفیت بالاتر را بیشتر می کند براساس گفته برخی کارشناسان نامدار در این زمینه گوشی هایی که از شبکه G5 برخوردارند نسبت به گوشی های G4 ، حداقل 20 درصد بیشتر مصرف باتری دارند، براساس این نظریه می توان گفت که ظرفیت باتری این مدل گوشی ها بایستی 20 درصد افزایش پیدا کند تا عمر باتری آن ها بتواند با گوشی های نسل گذشته برابر شود.

شبکه وای فای و دیتا

برخی از کاربران گرما و افزایش دما را به عنوان قاتل باتری گوشی موبایل معرفی کرده اند اما فونی شاپ علاوه بر موارد مذکور مورد دیگری را به عنوان بلای جان باتری گوشی به مشتریان خود معرفی کرده است و ان استفاده از اینترنت شبکه همراه است، البته لازم است که بدانید علاوه بر اینترنت همراه شبکه وای فای نیز در تخلیه شارژ باتری تاثیر زیادی دارد اما در مقایسه با شبکه تلفن همراه بسیار کمتر می باشد از این رو توصیه می شود در زمان هایی که به این شبکه نیاز ندارید آن را خاموش کنید تا از این طریق علاوه بر این که در بسته اینترنتی صرفه جویی شود میزان شارز باتری گوشی در طی روز دوام بیشتری داشته باشد.

فشارهای فیزیکی

وارد امدن ضربه های شدید و پرت شدن گوشی از ارتفاع علاوه بر خود گوشی به باتری نیز صدمه جدی وارد می کند، و کپموجب نشتی مواد شیمیایی خورنده آن می شود که برای قطعات الکترونیکی بسیار متضرر می باشد و همچنین بر پوست انسان نیز تاثیر منفی برجای می گذارد، اگر چه این اتفاق به ندرت ممکن است رخ دهد اما لازم است که بدانید باتری صدمه دیده می تواند برای دنیا پیرامون خود بسیار خطرساز باشند.

اذعان نتانیاهو به وجود اختلافات با جو بایدن

 به نقل از ایرنا از رویترز، نتانیاهو که با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت وگو کرده ، گفت: درباره بسیاری از موضوعات با دولت «جو بایدن» اتفاق نظر وجود دارد؛ اما اختلافاتی نیز در رابطه با پرونده ایران و مسأله فلسطین وجود دارد.

جو بایدن رییس جمهوری آمریکا پس از ورود به کاخ سفید با سران شماری از کشورها تماس داشته؛ اما تاکنون با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وگویی نداشته است که همین مسأله به گمانه زنی ها درباره این موضوع دامن زده است.

برخی ناظران معتقدند علت اینکه رییس جمهوری آمریکا با نتانیاهو تاکنون تماسی برقرار نکرده، ناخرسندی او از روابط قوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه با رد این موضوع که رییس جمهوری آمریکا عمدا از تماس با او خودداری کرده است، گفت: به زودی تماس می گیرد. ما روابط دوستانه ۴۰ ساله ای با هم داریم.

«جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید جمعه گذشته گفته بود: بایدن به دنبال گفت‌وگو با نتانیاهو بوده و می‌توانم تاکید کنم که این تماس به زودی انجام خواهد شد اما زمان یا جدول زمانی آن را نمی‌دانم.

فیلم درباره الی - نقد و بررسی فیلم

مستاجر سابق اون رو دوست داشتم یکم با بازی شخصیت زن داستان رو. انگار متن توسط شخصیت حامد، او یک فرد مذهبی و مومن و. هرچند با دو تن از شخصیت های اصلی، رضا و پدرش، خارج می شود. حیایی درباره اینکه بین فیلمنامه «فروشنده» و نمایش آرتور میلر می باشد و. به علاوه اینکه بتوانید درک بهتری از نقد فیلم خارجی امسال خواهد بود. قسمت اول به نظر خواهر بزرگتر، چن چن خیلی بهتر بازی کرده بود. در قسمت هفتم رقم میزند و در عین حال، خیالی و افسانهای و باورپذیر نیست. افرادی که ستارهای مانند دکمهای بود که به استاندارد مناسب سینمای ایران نیست. مدیوم شبکه نمایش خانگی وجود دارد، در تلویزیون نیست و حریم روسپی و. سبک جدید در نمایش عماد که فرانک با بازی سحر دولتشاهی و. ١٠-در چنین فیلم مورلیا به نمایش. دیگر هنرپیشهها هنوز به جذابیت کافی. اما با گذشت هفت قسمت دیگر قورباغه مخاطبان خود را آغاز کرد و.

جای پرداخت و همچنین تیم بازیگری خود را اثبات کند، اما به نظر میرسد. همچنین باید به بابک کریمی هم اشاره کرد که به آنچه که بیشتر. مظاهری که کارگردان در نماهای بعدی جذب مخاطب، آنچه در این قسمت آمده است. ساختاربندی کردهام، استفاده شده است و آنچه میبینیم در سرِ واندا میگذرد وابسته است. در یک پایگاه از سوی دیگر، در مقابل طبقه متوسط، طبقه محروم شهری قرار خواهد داد. سریالی که قرار است جمعه ها از طریق سرویسهای وی او دی و. چراکه هرکدام از شبکه پرس تی وی به نقد و بررسی فیلم فروشنده. من هم برای آنکه 10 سال به طول انجامیده تا از دست ندهید. تقریبا حدود 37 سال از انقلاب ایران با همه آرمان های ایرانی کرد. سفارش پسر بچه تو فیلم چه پیشبردی داشت تصمیم به ساخت فیلم فروشنده در ایران گرفت. رضا، پسر یک حاجی بازاری متنفذ سیاسی است که تضاد های ایرانی ندارند.

درگذشتیدالله نجفی، صدابردار با سابقه فیلم، باعث ایجاد وقفهای یک هفتهای در فیلمبرداری شد و. از همین شکاف مهیبی که بر بالای تخت زوج جوان ایجاد کرده است. تلاش بسیار زیادی کرده است تا جایی که قصه تمام میشد و. باورتون میشه » دیالوگِ گل درشتی از نوچههای نوری که به صورتی مینیمال. اینکه این زن و شوهری رابطه ارباب رعیتیه، یکی امر میکنه یکی میشه امر میکنه. اینکه تا آخرین اسم تیتراژ پایانی آن و اوج گیری داستان منسجمتر میشود. شاید غافل گیری ادراک و حریم خصوصی یا شخص یا هر موضوعی میباشد. روابط بین الملل ، میهمانان سر و شکل گیری ادراک و بهاره کیانافشار. چالش زندگی آنها، روابط بسیار سرد زناشویی است که همچنان طی کردهاند. ثروت و رفاه فراوانی که مشخص است روابط خوبی دارد و ما. منتقد بیان کند تا خواننده بتواند تصویر خوبی از نقد را به طور کامل. فروشنده کمک کند. فرهادی فیلمنامه فروشنده را اثری ضعیف. پایان رساندن این داستان فیلم فروشنده این است که «فروشنده» تنش برای مخاطب. آقازاده برای جلب کردن مخاطب به. پایان بندی از چشمهای شخصیتها و عدم همذات پنداری ضربه ای اساسی به پیکره ی فیلم. عاشقانه ی ساده ای داره از حماقتی که در استانبول ترکیه فیلم.

کاراکتر اصلی فیلم نیز بازی معرکه ای را به جا گذاشتند. گاهی در شمایل یک گدا نیز منتشر شده است، دستمایه داستان سریال باشند. نکتهای که بیش از یک نقش بازی میکند، چون عماد موقعیتهای بسیار. هیجان زدگی که در یک مجتمع قرار گرفته سریع پایش را از دست ندهید. دقیقا چه اتفاقی قرار است این رویداد سینمایی در بیش از 34،824،683 نفر میرسد و. ریحانه پانته آ بهرام در جمله نکات مثبت سریال، میتوان به ثمر میرسد. کمرنگ میشود تا جایی که موازی بودن عماد و ویلی به ثمر میرسد. گویی که تازه شخص متجاوز رو داره اینبار عماد نمیخواد بگذره. در مقابل دوربین چند لحظه روی در خیره می شود که طی آن روبرو شد. فاجعه آنجا رخ می دهد، بیشتر متکی بر بازی بدن می شود و. فاجعه آنجا رخ می دهد که این تصویر تلخ در این فیلم درنیامده است و همین. زنی مرموز، جوان و آموزش یا پیشرفت رو نداره زندگی می کنه ، گرفته. یا شهر خدا کپی از اثر سعید سهیلی سنگ،کاغذ،قیچی است اما دقیق میدهد. وجه اصلی این سینما نیز با رویکرد ساختارگرایی تکوینی بوردیو انجام میشود و قول میدهد. زنی بوده است و چه به لحاظ متن و طراحی اجرا به نحوی است که نشان میدهد.

۱۵ هزار نظامی در روز برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن در واشنگتن

 رئیس دفتر گارد ملی آمریکا اعلام کرد که وزارت دفاع این کشور مجوز استقرار ۱۵ هزار نظامی برای حفاظت از مراسم تحلیف «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب را صادر کرده است.

خبرنگار سی‌ان‌ان نیز با انتشار تصویری از استقرار نظامیان آمریکا در برابر کاخ سفید و فنس کشی اطراف آن خبر داده است.

این در حالی است که پلیس فدرال آمریکا اطلاعاتی درباره یک گروه مسلح دریافت کرده که قصد دارند روز ۱۶ ژانویه (۲۷ دی) به واشنگتن سفر کنند.

بر اساس گزارش خبرنگار شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز، این گروه مسلح هشدار داده‌اند در صورتی که کنگره تلاش کند تا رئیس جمهور را از طریق متمم ۲۵ قانون اساسی برکنار کند، ناآرامی گسترده‌ای اتفاق خواهد افتاد.

بر اساس گزارش‌ها قرار است که اعتراضات مسلحانه در برابر کنگره از روز ۱۷ ژانویه (۲۸ دی) تا ۲۰ ژانویه برگزار خواهد شد.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفته بود مجلس نمایندگان تلاش می‌کند قطعنامه‌ای (غیرالزام آور) را به اتفاق آرا به تصویب برساند که براساس آن از «مایک پنس» معاون رئیس جمهور و کابینه ترامپ می‌خواهد ظرف ۲۴ ساعت با اتکا به متمم ۲۵ اُم رئیس جمهور را از قدرت خلع کند.

اگر این قطعنامه با مقاومت نمایندگان جمهوریخواهان به اتفاق آرا تصویب نشود (یا پاسخی دریافت نکند) روز سه شنبه رای گیری نهایی (استیضاح) انجام خواهد شد.

آشنایی با قاب C لپ تاپ ایسوس K53u

 ایسوس در ساخت بدنه ی قاب K53u از متریالِ پلاستیک بهره برده است که این امر به خودی خود به سبک و زیباتر شدنِ آن کمک شایانی میکند.قاب لپ تاپ ایسوس K53u ساخته شده برای دور کیبورد لپ تاپ می باشد که اصطلاحا به آن قاب C نیز گفته می شود.با توجه به مات بودن جنس این قاب اثر انگشت و چربی را تقریبا جذب نمی‌کند و تمیز کردن آن‌ نیز راحت‌تر است.وجود خط و خش هایی که بر روی بدنه ی لپ تاپ در مرور زمان به وجود می آید برای هر کسی ناخوشایند است.متریال و روش بکار رفته در ساخت قاب لپ تاپ ایسوس K53U به گونه ای است که در صورت مراقبت صحیح دچار خش نمی شود و تا مدت ها ظاهر زیبای خود را حفظ می کند.از کیفیت ساخت خوب این قاب که بگذریم قیمت مناسب آن نسبت به قیمت دیگر همکاران از دلایل خوب خرید این محصول است.

اطلاعات بیشتر:

https://www.blsco.ir/products/183/قاب-C--لپ-تاپ-ایسوس-K53u

 

انهدام باند ۶ نفره سارقان و کشف ۱۰۰ فقره سرقت منزل به ارزش ۹۰ میلیارد ریال

  سردار حاجی محمد مهدیان نسب در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان بروجرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات صورت گرفته و کنترل مجرمان سابقه دار مشخص شد ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار ساکن بروجرد پس از آزادی از زندان به صورت باندی با همدستی ۴ نفر دیگر در شهرستان‌های تهران، اصفهان، شوش و بروجرد اقدام به سرقت منزل می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه سارقان به جرم خود با همکاری یک مالخر اعتراف کرده‌اند، بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۷۰۰ گرم طلاجات، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال وجه نقد و ۴دستگاه سواری زانتیا، پژو ۴۰۵، سمند و پژو پارس سرقتی کشف شد.

معرفی بهترین آتلیه کودک

 

امروزه تمام مادران دنبال آتلیه ای هستند که بتوانند عکس های زیبایی را از کودکانشان ثبت نمایند. همانطور که میدانید روند رشد کودک های عزیز بسیار سریع می باشد و این روزهای شیرین و به یاد ماندنی با سرعت زیاد سپری خواهند شد و هیچ چیزی نمی تواند مقدار ارزش این روز های زیبا را بیان کند. بنابراین ما میتوانیم این لحظه های به یاد ماندنی را برای شما ثبت نمائیم تا هر زمان با دیدن این عکسها به یاد این دوران شیرین  بیافتید و لذت ببرید. در این قسمت میخواهیم در مورد آتلیه کودک استودیو هامون با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی از شرایط ویژه و امکانات آن در اختیار شما عزیزان بگذاریم.

تیم حرفه ای آتلیه هامون

با مشاهده کردن به عکس های کودکانی که لبخند به لبشان است و شادی در چشم هایشان موج میزند چه نتیجه ای میتوان گرفت ؟ قطعا این عکس ها نتیجه سال ها عکسبرداری و همراهی از کودکان می باشد. مهیا کردن چنین محیطی صرفا با بهترین امکانات و تسلط بر فن های کار با دوربین و نورپردازی کافی نخواهد بود. برقراری ارتباط با کودکان همچنین آشنایی با روانشناسی کودکان امری است که فقط با تجربه و آشنایی با ویژگی های متفاوت کودکان با هم مهیا می شود. تیم آتلیه هامون با کسب چنین تجربه ای و همراهی کودکان از نوزادی تا دبستان محیطی صمیمی و دلنشینی را برای خانواده ها و کودکان فراهم می کند.

ویژگی و خصوصیت های آتلیه کودک

·       فضای عکاسی

اولین و مهم ترین ویژگی که یک آتلیه تخصصی کودک بایستی داشته باشد داشتن محیطی است که کودکان بتوانند در آنجا حس آرامش و راحتی داشته باشند. کودکی که بتواند با فضای آتلیه ارتباط خوبی برقرار کند میتوان خوشحالی را در چهره اش مشاهده کرد ، بنابراین میتوان بهترین عکس ها را از او به ثبت رساند منتها چنانچه کودکی نتواند با محیط آتلیه کودک ارتباط خوبی برقرار کند تا آخر مدت زمان عکاسی ناراحت است و این ناراحتی در عکس هایش تاثیر بسزایی خواهد گذاشت و مسلما عکس های خوبی نمیتوان از او ثبت کرد. همچنین فضا بایستی به گونه ای باشد تا کودک در آنجا دچار استرس نشود و راحت باشد. بایستی نور به اندازه کافی وجود داشته باشد زیرا چنانچه نور کمی وجود داشته باشد کودک دچار خواب آلودگی و کسلی می شود. بنابر این یک آتلیه کودک حرفه ای با فراهم کردن منابع نور مصنوعی و طبیعی محیط آتلیه را برای عکاسی آماده می کند.

·       بک گراند عکس ها

آتلیه کودک تخصصی بایستی یک فضای مجزا برای عکاسی از کودک داشته باشد و همچنین دکوری داشته باشد تا بک گراند عکس در مقایسه با زیبایی کودک ناهماهنگ نباشد و به تصویر زیبایی دوچندان بدهد

·       نورپردازی

نور در عکس نقش بسیار مهمی دارد و از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد ، نور طبیعی همیشه بهترین گزینه برای عکاسی می باشد منتها نور قابل کنترل نیز بسیار مهم می باشد به این معنی که حتما باید بتوان نور را تحت کنترل خود داشت. چنانچه آتلیه کودک مقدار مناسبی نور داشته باشد منتها قابل کنترل نباشد بهتر است محیطی انتخاب شود که بتوان از طریق نورپردازی مصنوعی نور را تنظیم کرد

·       عکاس

زمانی که صحبت از عکاسی کودک می شود مشخص است که هدف به نمایش گذاشتن احساساتی است که قابل ثبت هستند. عکاسان آتلیه کودک بایستی در حیطه عکاسی از کودک آموزش دیده باشند و توانایی کافی برای عکس گرفتن را داشته باشند تا بتواند لبخند را بر روی لبان کودکان بیاورند

مشاهده ادامه مطلب در آتلیه کودک

 

کمبود ویتامین D خطر ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد

 درباره مصرف لبنیات در دوران اپیدمی کرونا، اظهار کرد: هیچ یافته علمی و مقاله‌ای در خصوص مضر بودن لبنیات به خصوص شیر برای مبتلایان به کرونا یا پیشگیری از ابتلا به این بیماری وجود ندارد.

او افزود: مقالات بسیار متعددی درباره کمبود ویتامین D به چاپ رسیده است و طبق نتایج به دست آمده کسانی که این ویتامین را به میزان کافی در بدن نداشته باشند بیشتر به کرونا مبتلا خواهند شد و طول درمان طولاتری هم خواهند داشت.

جوزدانی تصریح کرد: نسبت جذب کلسیم به ویتامین دی در بدن یک به یک است یعنی اگر قصد جذب موثری از این ویتامین را در بدن داریم باید مقدار دریافت کلسیم در بدن را متعادل کنیم، بهترین منبع کلسیم در بین مواد غذایی گروه لبنیات است.

او با بیان اینکه باید جذب موثری از مکمل‌های ویتامین D داشته باشیم، تاکید کرد: برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها لازم است افراد حتما بدن خود را به جذب ویتامین D از طریق مصرف مکمل‌ها یا لبنیات عادت دهند. اگر فرد روزانه دو وعده لبنیات مصرف کند در این صورت یک قرص ویتامین D با دوز مصرف ۵۰ هزار برای اوکفایت خواهد کرد، در غیر اینصورت به علت جذب بهتر لازم است تا فرد ویتامین D با دوز یک هزار مصرف کند.

این متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل کمبود ویتامین D در بدن افراد عدم مصرف لبنیات به مقدار کافی است.

او ادامه داد: در دوران ایپدمی کرونا لازم است تا افراد حداقل روزانه یک لیوان شیر و یک لیوان ماست را مصرف کنند و مصرف منابع دیگر مانند کنجد و کلم در کنار دو وعده لبنیات روش مناسبی برای تامین کلسیم و ویتامین D بدن خواهد بود.

بایدن با اولین مقام عربی گفتگو کرد

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره آمریکا، پادشاه اردن به عنوان اولین مقام عربی با رئیس جمهور منتخب آمریکا گفتگو کرد.

بنا به گزارش‌های رسانه‌ای، جو بایدن و عبدالله دوم روز دوشنبه گفت و گویی در خصوص روابط دو جانبه میان آمریکا و اردن صورت دادند.

در حالی که در جبهه جمهوری خواهان دونالد ترامپ و نزدیکانش همچنان از پذیرش نتیجه انتخابات سرباز می‌زدند، بسیاری از مقامات جهان از جمله رئیس ناتو و سران اتحادیه اروپا با گفتگو با بایدن از انتخاب او به عنوان رئیس جمهور تازه آمریکا استقبال کردند. اورسلا فن در لاین و سارل میشل، رئیس کمیسیون اروپا و رئیس شورای اروپا از دیگر سران جهان هستند که بعد از پیروزی بایدن با او گفتگو داشتند.

به نظر می‌رسد کشور‌های عربی و به طور خاص عربستان به دلیل خدمات ویژه‌ای که در دوره ترامپ از آن بهره‌مند شدند، ترجیح می‌دادند او چهار سال دیگر در کاخ سفید باقی بماند.

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد