نوع ردیاب، یعنی سیمی یا آهنربایی بودن آن، سومین عامل موثر بر قیمت آن است. علاوه بر نگرانی از سرقت استفاده از ردیاب برای زمانی که آن را در محلی پارک کرده اید و پس از برگشت فراموش کرده اید که خودرو و یا موتور سیکلت خود را در چه محلی پارک کرده اید که یکی از بهترین و کاربردی ترین روش برای استفاده از ردیاب است . جی پی اس شخصی IR160 بهترین ابزار ممکن برای ردیابی کودکان، اعضای خانواده، سالمندان، بیماران آلزایمری و حتی حیوانات است. حتی بعضی وقتا ماشین توسط پلیس راهنمایی رانندگی به پارکینگ انتقال داده میشه ووقتی که شما به محل میرین،اطلاع ندارین و احتمال میدین که به سرقت رفته باشه و بسیاربسیار براتون استرس و نگرانی ایجاد میکنه و چندین روز طول میکشه که شما بفهمین که ماشین به سرقت نرفته و پلیس اونو به پارکینگ انتقال داده اما اگه این ردیاب توی ماشینتون نصب باشه میتونین خیلی راحت مکان ماشینتونو پیدا کنین. حتی این ردیاب تحت شرایطی میتونه تا یک ماه و حتی یک سال هم باتری نگه داره واصلا نیازی نیست که به برق خودرو وصل بشه.فقط 24-72 ساعت واس بار اول شارژ میشه وبا یک آهنربای بسیار قوی توی ماشین نصب میشه و یک سال میتونه باتری نگه داره و ماشین و یا شخصو ردیابی کنه ! 

 
این ردیاب با آنتنهای GSM و GNSS و بلوتوثی مستقیما به بخش ECU خودرو متصل میشود و نیازی به نصب ندارد. شما برای استفاده از این ردیاب باید آن را به باتری خودرو متصل کرده و در نقطه از خودرو که نیاز دارید نصبکرده و قرار دهید. نکته ی جالب این است که شما می توانید برای خودروی خود یک محدوده مکانی مشخص کنید که اگر خودروی شما به سرقت رفت و از آن محدوده خارج شد سریعا به شما اطلاع داده می شود.در حقیقت این نرم افزارها به شما کمک می کنند که پس از به سرقت رفتن خودرو سریع تر آن را پیدا کنید، تنها کافیست نرم افزار و تمامی اطلاعات آن را در اختیار پلیس قرار دهید.اما به این نکته توجه کنید که به هنگام به سرقت رفتن خودرو هر چه سریع تر اطلاعات نرم افزار را در اختیار پلیس قرار دهید، زیرا : شانس اینکه خودروی شما سریعتر پیدا شود بیشتر خواهد بود. این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟ به کمک کلید سوئیچ و فیوز اصلی که از قبل آن را پیدا کردید، سیمها را به درستی وصل کرده و پس از اتمام وصل سیمها به جعبه فیوز خودرو، نوبت آن رسیده است که دستگاه ردیاب را به خودرو وصل کنید.
 
اما خودروهای سواری گرانقیمت و ماشینهای سنگین بهعنوان مشتریان اصلی تجهیزاتی از قبیل ردیاب خودرو به شمار میروند. آیا مشتری ها از خرید این ردیاب ها راضی هستن؟ خوشحالیم که از خدمات و محصولات ما راضی بوده اید. ۶٫ دستگاه جی پی اس خودرو گزارش دقیقی از مدت زمان حرکت خودرو را ارائه میدهد! آیا این دستگاه ها توی پارکینگ وزیر سقف هم کار میکنن؟ شاید این سوال برای شما پیش بیاید که در صورت قطع شدن یا ایجاد اختلال در برق باتری ماشین، عملا ردیاب از کار میافتد. در چنین موقعیتی استفاده از ردیاب شخصی بهترین راه حل ممکن برای جلوگیری از بروز حادثه و پیشگیری از خطر است. با پیشرفت سریع تکنولوژی، ردیابهای آنلاین خودرو جای دزدگیرهای آفلاین را خیلی سریع گرفتند و دزدگیرهای جدید با اسامی ردیاب ماشین آنلاین، ردیاب خودرو آنلاین، GPS خودرو آنلاین و GPS ماشین آنلاین وارد بازار کشور ما شدند و در بازه زمانی بسیار کوتاهی اکثر صاحبان خودرو به جای دزدگیرهای قدیمی به فکر خرید بهترین ردیاب ماشین افتادند. برای شرکتهای حمل و نقلی بسیار مهم است که بدانند خودروهای باری چه مدت در حرکت بودهاند. ردیاب شخصی IR160 به عنوان کوچکترین ردیاب و مسیریاب قابل استفاده برای افراد دارای ویژگی های بسیار مناسبی است تا به خوبی پاسخگوی نیاز شما از یک جی پی اس اشخاص باشد.
 
ردیاب شخصی برای تامین امنیت افراد طراحی شده است. آیا استفاده از ردیاب شخصی IR160 برای تمامی افراد مناسب است؟ در ادامه مشخصات کامل ردیاب افراد IR160 را در جدول زیر مشاهده می کنید. ردیاب افراد IR160 برخلاف ابعاد و ظاهر کوچک دارای امکانات یک ردیاب کامل و حرفه ای بوده و پاسخگوی تمام نیاز افراد از یک دستگاه ردیاب است. همان طور که اشاره کردیم، ردیاب کوچک و قوی آی آر 160 برای مصاف شخصی طراحی شده است. ردیاب کوچک آی آر 160 به عنوان کوچکترین نمونه از انواع جی پی اس اشخاص شناخته می شود. IR160 با داشتن ابعادی کوچک به راحتی در کیف یا جیب اشخاص (و یا زیر خودرو) پنهان می شود. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ردیاب با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. تاکسی ها بیشتر سمند هستند و اینکه تعداد بالا هم ردیاب میخوایم لطفا تخفیف هم شامل خرید ردیاب هامون بشه.