اگرچه مراقبت از پوست و پاکسازی صورت در خانه امکان پذیر است، اما بسیاری علاقه مند به زیباسازی و شادابی صورت با متخصص هستند. افراد برای مصارف مختلفی از پاکسازی پوست استفاده می کنند.در شادلین خدمات پوست با دستگاه های مختلف پاکسازی صورت انجام می شود.

در حالی که برخی از افراد می خواهند از شر جوش ها به صورت خوراکی خلاص شوند، برخی دیگر با شستن پوست خود از پیری جلوگیری می کنند و برخی دیگر برای تسکین و آرامش خاطر.
پاکسازی صورت یا صورت یکی از روش های جدید مراقبت از پوست است که با مراحل مختلف شما را جوان و زیبا می کند. ما در سالن زیبایی شادلین با ارائه خدمات در خطوط مختلف مراقبت از پوست قادریم با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد، لبخند رضایت را بر لبان شما بیاوریم.
 
مزایای تمیز کردن
پاکسازی پوست آلودگی های محیطی را از پوست پاک می کند، منافذ باز پوست را پاک می کند، سلول های مرده پوست را از بین می برد و مشکلات رایج پوست را حل می کند.
این مراحل متعدد در نهایت پوست را بازسازی و تغذیه می کند. فیشال یک روش مراقبت از پوست و درمان است که در مراکز اسپا و آرایشی انجام می شود.
با پاکسازی صورت یا پوست، گردش خون زیر پوست صورت را افزایش می دهد، از چین و چروک و افتادگی پوست جلوگیری می کند، پوست را سفت می کند، لایه های کراتینه شده کدر سطح پوست را از بین می برد، چربی سطح پوست را تنظیم می کند. پوست را آبرسانی و درخشان می کند و در نهایت آلودگی های ناشی از محیط روی سطح پوست را از بین می برد.
 
زمان تمیز کردن پوست است
پاکسازی پوست اولین قدم و در واقع گام اساسی در مراقبت و زیبایی پوست است. سطوح مختلف پاکسازی پوست وجود دارد و به همین دلیل باید برای هر عمل یک برنامه زمانی مشخص شود.
 
برای پاکسازی پوست خود زمان بگذارید
وضعیت پوست شما را می توان عمدتاً با ظاهر آن تعیین کرد. هرچه و چگونه پوست را تمیز می کردید، مدتی است که اثر آن روی پوست مشخص است و با گذشت زمان این اثر از بین می رود و نیاز به تجدید دارد.
نکته دیگر این است که برخی سطوح و روش های نظافت باید روزانه انجام شود. سایر روش ها به صورت هفتگی یا ماهانه یا حتی هر چند ماه یکبار نیاز دارند. برای این کار بهتر است با یک متخصص پوست مشورت کنید.
نظافت هفتگی در خانه یا آرایشگاه
پوست دائماً تجدید و بازسازی می شود و سلول های مرده روی آن باقی می مانند که تنها با کمک مشعل و اسکرابر مخصوص می توان آنها را از بین برد. برای این منظور همیشه بهتر است از یک درمان خانگی مناسب پوست خود استفاده کنید و هفته ای یک یا دو بار از آن استفاده کنید.
 
زمانی که قصد خروج از منزل را دارید، استفاده از لایه بردار به هیچ وجه توصیه نمی شود، زیرا پوست بعد از لایه برداری بسیار حساس است و قرار گرفتن در معرض نور خورشید و هوای آلوده بیشتر به آن آسیب می رساند. بنابراین، بهتر است یک روز تعطیل یا یک شب را برای این کار انتخاب کنید.
اگر در آرایشگاه پوست خود را لایه برداری می کنید، باید از آن نیز مراقبت کنید. پس از آن حتما از کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده استفاده کنید. علاوه بر این، بهتر است به سرعت به خانه بروید و پس از لایه برداری مدت زیادی بیرون نمانید.
نکاتی برای تمیز کردن صورت
قبل از انجام جراحی پاکسازی صورت لازم است با یک متخصص صورت مشورت کنید تا بهترین روش پاکسازی را ارائه دهد و بر اساس نوع پوست و مشکلات پوستی شما از مواد لازم استفاده کند.مشاوره با متخصص پوست به دلیل میزان چربی است که پوست دارد هر کس چیز متفاوتی خلق می کند. اما به طور کلی مراحل تمیز کردن به شرح زیر است:
 
پاکسازی صورت:
در این مرحله با یک اسفنج یا پد مخصوص با پاک کننده قوی سعی می کنیم پوست را از آلودگی های محیطی و همچنین لوازم آرایشی که در منافذ باز پوست شما جمع شده است پاکسازی کنیم سپس صورت را خشک کنیم. با حوله و ما برای مرحله بعدی پاکسازی پوست آماده می شویم.
در برخی موارد این تمیز کردن برای بار دوم انجام می شود و برای اطمینان از رفع تمام آلودگی ها و در نهایت با تابش نور به صورت یا ذره بین از صحت مراحل پاکسازی مطمئن می شویم.
 
هر روز تمیز کنید
بهداشت صحیح پوست و مراقبت روزانه و شبانه یکی از اقدامات اساسی و اساسی برای سلامت و زیبایی آن است. برای این کار باید حداقل روزی یک بار صورت خود را با یک شوینده مناسب بشویید.
هرگز در شب با مواد آرایشی روی پوست ورزش نکنید شب زمانی است که پوست تجدید و بازسازی می شود و وجود آلودگی و چربی این روند را سخت کرده و پوست را بیمار می کند.
اگر از خانه بیرون نمی روید، بهترین زمان برای شستن پوست قبل از خواب است، اما اگر بیرون از خانه هستید، بهتر است به محض ورود پوست خود را بشویید تا کثیفی از آن ناحیه پاک شود. . سطح پوست را در سریع ترین زمان ممکن و در عمق آن قرار دهید
می توانید از مواد طبیعی مانند لیمو، جوش شیرین، ماست، محلول سرکه سیب، انواع ماسک های میوه و غیره استفاده کنید. برای پاکسازی پوست و آبرسانی به آن و تامین ویتامین آن.
 
بخار دادن صورت:
اگر پوست بسیار حساسی دارید قطعا متخصص صورت از این روش برای پاکسازی پوست شما استفاده نمی کند.اما به طور کلی این روش باعث از بین رفتن جوش ها و جوش های سرسیاه روی پوست شما می شود.پس از اتمام این دوره به مرحله بعد بروید.ما هستیم با صورت
 
لایه برداری صورت:
لایه برداری پس از انجام دو مرحله قبل، بسته به اینکه از کدام ماده آرایشی استفاده می کنید، لایه بردار شما با اسکراب و کرم مخصوص این کار، پوست شما را لایه برداری می کند.
 
سیرو:
در این مرحله پاکسازی صورت، جوش های سرسیاه و زیر پوست را با ابزار مخصوص یا در برخی موارد با دست با فشار ملایم پاک می کنیم تا آسیبی به پوست شما وارد نشود. این مرحله آخرین مرحله برای از بین بردن پوست مرده و چربی از روی پوست شماست.
 
ماساژ صورت:
ماساژ صورت یکی از لذت بخش ترین مراحل است زیرا در این مرحله با یک ماساژ ملایم تمام خستگی شما از پوست صورت شما برطرف می شود و در نهایت باعث افزایش گردش خون در زیر پوست صورت می شود و در نتیجه باعث افزایش می شود. گردش خون در زیر پوست صورت شما طراوت و زیبایی بی نظیر برای صورت شما.
 
هنگام استفاده از ماسک:
تمام این مراحل پاکسازی به مدت 60 دقیقه انجام می شود و مراحل نهایی پاکسازی با یک مرطوب کننده و ضد آفتاب کامل می شود. بهترین و ایده آل ترین فاصله زمانی برای تکرار عملیات پاکسازی یک بار در ماه است، البته این فاصله برای همه یکسان نیست و ممکن است بسته به پوست شما متفاوت باشد. توصیه می کنیم اگر پوست شما حساس یا مستعد آکنه است، پوست را تکرار کنید. فرآیند پاکسازی را به طور مداوم انجام دهید تا نتایج معجزه آسای آن را ببینید.
پاکسازی پوست به این روش در واقع یک روش ساده و ابتدایی برای از بین بردن لک های پوستی است، اگر از مشکلات جدی و شدید پوستی رنج می برید، باید در نظر داشته باشید که اگرچه پاکسازی پوست باعث بهبود وضعیت پوست شما می شود، اما این توانایی. مشکلات جدی پوستی مانند سوختگی، چین و چروک و آکنه های شدید پوست را حل کنید، بنابراین بهتر است برای دریافت روش درمانی مناسب برای چنین مشکلاتی با پزشک مشورت کنید.
 
آیا پاک کننده های پوست برای آقایان مناسب هستند؟ آموزش پاکسازی صورت فاطمه حبشی
بله تعجب نکنید پاکسازی صورت یا پوست برای آقایان نیز امکان پذیر است اما با این تفاوت که مواد استفاده شده برای آقایان فرمولاسیون متفاوتی دارد و معمولا مشکلات پوستی ناشی از اصلاح صورت و حساسیت های پوستی را برطرف می کند.
در نهایت، حرف آخر این است که به خوبی از پوست خود مراقبت کنید تا همیشه احساس سرزندگی و جوانی داشته باشید، اگرچه امروزه انواع مختلفی از محصولات پوستی وجود دارد، محصولاتی که به درستی پوست شما را درک می کنند. از مراقبت مناسب پوست استفاده کنید 
 
ماسک لاستیکی کربن
برداشتن لایه های کراتینه شده پوست
سموم و ناخالصی های پوست را از بین می برد
پاکسازی عمیق سلول های پوست
منافذ باز را کوچک کنید
پوست را شفاف و روشن می کند
 
آبرسان و لیفت کننده
طراوت و شادابی
ماسک ویتامین C
مثل آنتی اکسیدان ها
رادیکال های آزاد را از بین ببرید
اسکار و سوختگی را از بین ببرید
 
پاکسازی و رفع کدورت
مرمت کننده
خنک کننده و بالابرنده
طراوت و سبک زندگی
دستگاه پاکسازی صورت
 
ماساژ کره یخی:
کاهش فوری پف زیر چشم
گردش خون را تقویت کنید
قرمزی و التهاب را کاهش می دهد
تخلیه سیستم لنفاوی
اکسیژن رسانی به پوست
تحریک عضلات صورت و اعصاب
تولید کلاژن و الاستین را افزایش می دهد
کمک به کاهش میگرن و سردرد
 
شادلین تمامی نیازهای زیبایی و آرایش بانوان را با بهترین سبک و مناسب ترین قیمت در محیطی آرام و مجلل توسط آرایشگران مجرب و پرشور برآورده می کند. اولویت ما کیفیت خدمات، توجه به سلیقه شما و حسن نیت شما مشتری گرامی می باشد.